Cel mai cunoscut incident legat de constructia linei- care a aruncat de altfel si blamul asupra acestui proiect - a afectat locuintele istorice din Vijzelgracht in vara anului 2008, acestea scufundandu-se cu 23 de cm provocand panica printre ocupanti. O spartura in zidul de beton a provocat inundarea cu apa si nisip a tunelui, afectand structura de rezistenta a caselor din jur. Ca urmare a acestui incident casele au fost declarate nelocuibile si ocupantii au fost mutati in alte locuinte in asteptarea finalizarii lucrarilor.

Acest incident este similar cu cel din orasul german Koln din Martie 2008 cand din cauza estimarilor gresite in constructia liniei de metrou, arhiva orasului s-a prabusit intr-0 gaura de 30 de metri provocand moartea a 2 persoane si distrugerea unei colectii valoroase de arhiva.
Proiectul liniei de metrou Amsterdam Nord-Sud era prevazut a se incheia in 2011, dar s-a amanat pentru 2017. Deja se ridica voci in randul populatiei blamand lenea si incompetenta membrilor consiliului orasului si a companiei care a contractat acest proiect. Santierul creat de-a lungul orasului ameninta sa strice frumusetea si unicitatea acestuia si mai ales sa afecteze ritmul sau economic. O comisie va investiga detaliile acestui proiect si va decide daca va fi anulat.
Au construit olandezii impozantele diguri stavila in calea apei Marii Nordului, au ridicat pamantul din ape, au manevrat fortele naturii si s-au poticnit in constructia unui tunel subteran! Sa fii patruns coruptia si in industria olandeza incat sa-si permita astfel de scapari?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu